Retouren, ruilen en garantie

Retourneren.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld.
 
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is.
 
Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door: 
  • het geven van een retouropdracht via een e-mail bericht naar info@baretonline.nl
  • het versturen van het artikel via de brievenbuspost
  • Na het bericht naar info@baretonline.nl van je retourzending, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren
Je kunt het artikel alleen terug sturen als:
  • Het artikel compleet is.
  • In de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en verpakking. 
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.Sommige artikelen kun je niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast. Daaronder verstaan we o.a. producten op maat gemaakt of naar je specifieke wensen aangepast.
 
Als je artikelen terug stuurt, moet je de adresgegevens overnemen van Baretonline.nl die staan aangegeven op het retourzegel van de verpakking. Daarbij is het noodzakelijk om ook je eigen adres te vermelden op het brievenbuspakje. 
 
Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en heb je de bestelling vooraf betaald, dan storten wij dit zo spoedig mogelijk op je rekening. Dat betekent: binnen 5 dagen na verwerking van het retour en uiterlijk 14 dagen na je retourmelding. 
 
Wij betalen niet de verzendkosten terug en de retourkosten komen voor je eigen rekening.
 
Als je nog facturen met een betalingsachterstand open hebt staan, storten wij niet terug. We verrekenen het bedrag dan met dit openstaande saldo. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.
 
Ruilen
Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.
 
Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.
 
 
Garantie.
 
Artikelklachtmelden.
Een artikelklacht kan worden gemeld door een e-mail te sturen naar info@baretonline.nl
Het bericht moet de volgende informatie bevatten om door ons in behandeling te worden genomen.
  • Het nummer van het artikel waar de klacht over gaat
  • Het klantnummer
  • Het ordernummer
Vervolgens een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de klacht.
 
Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of het kapot is.
 
Garantie
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen voor rekening van Baretonline.nl

Bestaande klanten



Login gegevens vergeten?

Nieuw bij BaretOnline?

Klant account aanmaken

Mijn Baret

Deze website maakt gebruik van Cookies. Klik hier voor meer informatie
Informatie
Klantenservice
Nieuwsbrief

Mijn Baret
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
 
Login gegevens vergeten? | Account aanmaken
Volg ons op:

Deel pagina: